P O P C O R N !


Hittade inga bullar, ingen glass, inga pepparkakor -ingenting gott att fika när jag nyss var nere i köket på jakt efter något ätbart. Men titta! I ett av alla köksskåp ligger det popcorn! Bara ligger där och väntar på mig. Snabbt som ögat (så att inte pappa skulle komma in genom dörren och säga "Det där är mina popcorn!" -Något som händer väldigt ofta när jag hittar något gott i köket.) stoppade jag in dom i micron och efter 4 minuter gick jag snabbt upp till datorn och satte på Lejonkungen 3.
S
å nypoppade popcorn och oboy + mysig film..! Bara febern skulle ta och släppa så skulle allt vara helt perfa!:D



PUSS !


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack söta du! Vad kul att du gillar den, jag blir superglad. Kram!

2010-11-11 @ 13:31:54
URL: http://fnylen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Okej, tack för din åsikt hehe :D Kram

2010-11-11 @ 14:04:14
URL: http://fnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0