Senaste veckan,

Sorry för sämst uppdatering senaste veckan, men mitt internet har laggat sönder. Varit snöstormar gör att internet cpar sig här ute på landet;)

Men lite snabb update nu då.

Måndag: Skolan som vanligt, sen mötte jag upp Sophie på stan och vi satt och snackade käkade choklad och bullar och hade det mys som vanligt! Underbart att träffa min favorit chey efter 5 veckor!

Tisdag: Skola sen hem till Anne för att plugga. Vi bakade godaste sladdriga pudding oboy-kladdkakan ! Sen höll jag på att inte komma hem för att busschauffören inte tänkte släppa på mig på bussen ?

Onsdag: Skolan, sen hem och plugga sönder.

Torsdag: Vaknade och hade feber, men det hindrade mig inte från att plugga hela dagen.

Fredag, idag: Skolan, hade tre prov men gjorde bara två, hade vikarie i biologi så det provet görs nästa vecka i stället.
Stannade kvar i skolan en timme, snackade med Anne, behövdes verkligen! Sen tog man bussen in till stan och gick och solade! Lovely!


cääpää bild ;)


PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0