Sophie kommer döda mig. Så om ingen uppdatering kommer vet ni varför;)

Suttit och kollat igenom en massa gamla videor nu.. Hittar en massa från en helg då Sophie sov hos mig, typ när vi kör flygande mattan i min säng, hon kittlar ihjäl mig.. Men jag hittar inte videon då Sophie kissar på sig ! Hahah! SKIT! :D

Är den videon borttagen då vet jag inte vad jag gör, den skulle jag ju visa upp på hennes bröllop. Hehe. Skämt åsido, nej men det var en video där Sophie och jag garvade sönder och sophie garvade så mycket så att hon kissade på sig och så kommer min lillebror in och jag säger "Sophie har kissat på sig!" Då flyger sophie på mig och lägger handen för min mun och sen säger hon självsäkert till Lukas "Asså nej, tror du det eller? Jag är ju 12 år, jag kissar inte på mig!" Lukas går ut och då viskar sophie "julia titta!" och så drar hon upp ena benet (hon hade glömt bort att vi filmade) Fy vad jag skrattade! Sen kommer lukas in igen och sophie säger "Nej nu ska jag gå och ta på mig pyjamas!"  när klockan var 18. Nej nej, Lukas misstänkte ingenting;) HAHA!


Sophie, nu får du inte döda mig..!


Haha älskling..! (a)<3



PUSS !

Kommentarer
Postat av: sophieriksson

YES ! åpusss :(

2010-11-21 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0