U made my day, baby ♥

Skitmysig dag idag! Badade ju med moster och mina kusiner. Solade 20 minuter också, men fick nästan ingen färg. Alltför längesedan jag solade sist. Men ska se till att gå och sola snart igen, nån som är sugen på att hänga med?:P

Jag var i barnpoolen med Rasmus och Ronyah. Så skulle typ Linda och Josef (moster och hennes man) upp och åka rutchkana med Ronyah. Rasmus och jag blev kvar själva i barnpoolen. Jag har aldrig sett Rasmus, som är 1 år, skratta på riktigt. Bara sett han le.
Så när dom andra gick iväg så började jag leka med Rasmus. Sprang med han i vattnet, kastade upp honom i luften osv, osv. Efter en stund när jag sprang med honom på min höft så la han armarna om min hals och sen tittade han på mig och log med hela ansiktet.
Sen började han skratta. Han skrattade högt, ett gurglande skratt. Jag blev varm inombords. Med ett skratt gjorde han min dag.♥

Efter att vi badat klart och jag solat så åkte jag, mamma och sviskonen;) till stan. Blev lite nya grejer inköpta. Visar bilder på det snart.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: anne '

JAG ÄR PÅ :D jag ser nämligen ut som ett spöke ... <3

2010-11-03 @ 11:40:27
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0