YoUTH!

Ikväll börjar youth! Känns som om det kommer bli grymt!:D


Godmorgon på er! Eller vad snackar jag om? Godmorgon? Typ godkväll eller nåt. Nej, inte riktigt men vaknade halv åtta idag. Jag som älskar att sova kan inte sova längre..:( Buhuhu! Känns som om jag varit vaken hur länge som helst. Den här dagen kommer bli låååång..! Klockan är 11.40 och jag har dammsugit HELA huset! Det är ganska coolt;)
Hur som haver så ska jag ta och göra mig en latte nu och prick klockan 12.00 ska jag ringa Anne:P Vi ska bestämma lite om dagen osv, osv.
Lite senare idag tar jag bussen in till stan, måste köpa en svart kofta och lite ringar som jag såg igår när jag var på stan men mina pengar låg hemma då.. Blir nog att ta bussen till Anne sen, lämna av mina saker och sen lär vi nog åka in till LO och vara där resten av kvälla. Youth börjar ju som sagt. Nån gång inatt antar jag, drar vi hem till henne och slaggar där. Sen är det en ny dag och vi åker nog väldigt trötta till LO igen och döör där.;)
Kanske att vi skulle träffa Karina idag också? Får se hur det blir med det sen när jag ringt Anne helt enkelt.


det går inte ladda upp bilder. DAMP.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0