Dagen i massa text.. ;)

Hellu :)

Min updatering suger. Jag vet.

Anyway..
Kom till skolan idag, precis som vanligt. Men vad ser jag när jag tar av mig jackan? Jo, Anne står mitt emot mig med nästan likadana kläder..!
Liknande jeansleggins, svart linne, grå tjocktröja OCH vita strumpor (som visserligen inte syns men ändå), likadana örhängen.. Och idag hade jag inte mitt hår uppsatt (för ovanlighetens skull)(& vilket anne inte heller hade), jag & Anne har ju numera nästan likadan hårfärg.
När Simen gick förbi oss i korridoren sa han något om tvillingar, hmm.. Undrar varför..?;) Men liksom det var oplanerat.. Ingenting vi bestämt eller så. Scary stuff!

Dagen flöt på och jag hade min första biologilektion. Och ja, vilken röv! Den var ju stor som ett HUS..!

Skoldagen slutade med att jag stod och dampade på min syster för att.. Okej, vi glömmer detaljerna! Hehe. 

Dagen har varit helsjuk.. När klockan var 11.11 så hoppade Anne upp på en stol i klassrummet för om man har fötterna i marken när klockan är 11.11 så får man otur i kärlek. Detta brydde jag mig inte om men när vi kom ut i korridoren kom jag på att jag inte ville ha otur i kärlek så jag kollar skitsnabbt på klockan.. Den är fortfarande 11.11. Min enda tanke var JAG HINNER! Så jag hoppar och landar på golvet med röven först och med benen uppe i luften.
2 saker:
1. Gör det inte! Det gör fruktansvärt ont i röven !
2. Gör det inte! Det blir bara pinsamt (jag vet, eftersom att jag gjorde det..!) 
Slutsats: GÖR DET INTE !

 

Ni får en bild på mina underbara fruar (y)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Issa

Ojojoj här ser man uj hemsk ut hahahah Xd (asså jah) fett kul vi hade!! <3 nästa torsdag igen gmn! <3

2010-10-16 @ 10:48:43
Postat av: MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

men ojj vad fruktansvärt fin min jag gör -.- <3

2010-10-16 @ 20:04:57
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0