27 oktober 2010

Schha Schha (y)

Gick bara på tre lektioner i skolan idag, sen åkte jag med mamma hem när hon hämtade min syster. (Var även då vi köpte skorna i inlägget nedanför) Mådde riktigt pissigt och orkade bara inte vara kvar. Ont i huvudet, magen och känns som om jag har feber också.. Jag vill verkligen inte vara sjuk nu!
Jag gick till skolan idag av två anledningar: 1. Jag ville se när Anne debatterade på debattävlingen. 2. Jag skulle köpa en present till min syster som fyller år imorgon!! OCH JAG MISSADE BÅDA DOM GREJERNA!!!!! (Men Felicias present tror jag vet hur jag ska lösa det:) -Något som hon tycker om och som jag kan fixa nu ikväll.)

Jaja, måste plugga på Tyskaprovet som jag har till imorgon. Men jag orkar inte plugga. Skulle helst av allt bara vilja krypa ner i sängen och sova och värma mig. Fryser som en gris nu förtiden. Inatt sov jag med dubbla tjocka täcken och frös ändå. Skumt det där..?
Men ska tvinga upp mig själv imorgon bitti, dels för att jag ska gratta min syster, dels för att jag inte får missa tyskaprovet eller när Anne debatterar en andra gång..!

Nej, nu ska jag ta mig en kopp te och försöka bli lite varm i kroppen och sen måste jag ta itu med tyskan. SUCK..!


HAHA!




PUSS!


Kommentarer
Postat av: anne '

jag ska inte debattera mer :D

2010-10-27 @ 18:39:27
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0