Är det någon annan än jag som snart dör av trötthet ?

Tjenare Sötaste Ni!

Är det bara jag som dör av trötthet snart? Eller känner ni också av det?
Gud. Såhär trött har jag nog aldrig varit.. Jag vet ju visserligen att det bland annat beror på kyssfebern. Kommer ju vara trött ett x antal månader efter detta. Medan jag återhämtar mig och så.

Ska ta och svara på kommentarer och plugga och lite sånt till 18.15 Vad händer 18.15? Jo, det börjar barnprogram! HAHA! En ny säsong av ett barnprogram som liksom bara måste ses! Jag har blivit så himla engagerad i detta program så herregud..! Hehe.

Men först ska som sagt alla kommentarer bli besvarade och även lite läxor påbörjade.



PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0