Baka Baka Liten Kaka

Nu ropar mamma att bulldegen är klar!
Lat som jag är så fick mamma göra degen och jag ska göra dom godaste bullarna i världen! Till och med godare än dom jag och Judith gjorde på hemkunskapen -och dom var grymma! :D

Men ja, mamma och lillasyster ska tydligen också baka. Men jag lovar att jag ska göra dom största och goooodaste!! :D:D:D:D:D:D:D:D Hehe.

Trots allt är det ju kanelbullens dag idag.;)






'Btw, så har jag börjat lyssna grymt mycket på gammla låtar. Sånna låtar med sjukt många och fina minnen.

                       
                                                        Heartbreaker - will.i.am

Guuh vilka minnen! Första gången jag hörde låten satt jag hos Fanny och kollade när hennes bror låg i Fanny's säng och grovstrula med en av deras hundar.. HAHA!  Lätt en Fanny&Julia låt :) På tal om Fanny så saknar jag henne överdrivet mycket :( Ska ta och ringa bruden någon dag så fort jag blir friskus!




KYSS'

Kommentarer
Postat av: Fanny leo

Gumman :'(

Samma sak med good girls go bad !

JAG SAKNAR DIG & VI SKA SES SNART!! (L)(L)

2010-10-05 @ 21:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0