bästa helgen evaah!

Sophie har åkt hem. Jag är trött. Jag vill sova. Jag är hungrig och vill äta. Men jag är för lat och för trött för det..

vi har harft helt sjukt kul! Käkat godis, snackat i massor och ja, slagsmål? Haha, både jag och sophie har värsta bulan och är helt svullna över ena käken..;)
Inatt sov jag i min säng i sophie på en värsta tjock luftmadrass. Och inatt vid fyra väcker hon mig och ba: "Julia, jag kan inte sova på den här madrassen den är sjukt oskön! Vi måste byta säng." Så hon rullar upp så hon ligger bredvid mig och jag rullar över henne och ner på madrassen och somnar om. (sophie är helt omöglig att dela säng med. Hon vrider och vänder på sig helaaa tiden! därför vi sov i varsin)

Igår tog vi värsta långa promenaden också. Hela två timmar lång!
Lägger ut en massa bilder sen också, men först ska jag käka!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: anne

mysigt ;d

2010-10-24 @ 19:16:49
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0