Dagens Planer ((:'

Godmorgon på er! *gäsp*

Hemma från skolan idag, är verkligen helt sönderstressad och klarade inte av att plugga till biologi provet eller göra färdigt svenskan igår pga att jag var så sjuk stressad..:( Så jag ska göra det idag istället.
Gårdagen slutade med att jag låg på köksgolvet och grät? dels för att jag var så trött och dels för att jag var så stressad för allt.

Men ska åka till skolan så att jag är där 13.20 (då jag slutar HAHA!). Ska möta upp min syster och Anne. Sen drar vi ner till stan, jag ska lämna av min syster vid bussen och efter det drar jag och Anne vidare och köper present till hennes lillebror. Typ dra tillbaka till skolan igen och möta upp Karina och Jesper som slutar mycket senare än vad vi gör. Och sen ska vi ner på stan igen. Kanske träffar lite folk och bara chillar:) Vi ska ju satsa på utgång ikväll också, liksom fira in lovet;) Men vi får se hur det blir med det.

Men innan det så måste svenskan bli klar.. Så kanske borde börja ?


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0