~Ey, miss fatty fatty yu a murdah

Godmorgon älskade läsare!

Ska snart ta och göra mig lite frukost och mitt morgonkaffe!

Ensam hemma, så musiken dunkar högre högst just nu;)
Resten av familjen är inne i stan och på LO. Hoppas på att mamma kommer ihåg att byta mina lackleggins till en annan storlek också.

Annars, förutom att dricka kaffe occh dunka musik;), ska jag fortsätta plugga på kemin. Har ju provet idag. Har ju bestämt mig för att inte kugga på det! Och jag vet inte hur mycket jag har pluggat på kemi, eller hur många gånger jag har läst det kapitlet som jag har prov på i kemiboken, men jag fattar noll? Så ska sätta mig nu igen tills det att mamma kommer hem om 2-3 timmar och då ska provet göras. Orkar inte skjuta på det..
Någon kemiexpert som läser just nu? RING! Och förklara förbränning bättre än vad boken förklarar.. Kanske att jag fattar då? Hehe.

Nu helt plötsligt blev jag väldigt sugen på frukost;).



Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0