Godmorgon !

Godmorgon sötnosar !

Vaknat och ätit frukost nu. Ska snart börja fixa mig lite.
Väntar otåligt på att Anne ska messa och berätta att hon är vaken. Igår messade hon mig och ba: "Jag ska försöka vakna tidigt imorgon så drar jag till dig på direkten."
Och här har jag väntat sen 9.00!
Fast.. Jag och Anne har ju inte samma tidigt. Tidigt för mig är typ 7 eller 8. Tidigt för Anne är nog typ 10-11 nånting ;)

Jag världens lust att bomba anne med sms så hon vaknar MEN då kommer hon bli skitsur för att jag väckte henne och då kommer hon inte till mig överhuvudtaget och jag vill att hon ska komma. jag får helt enkelt vänta..

                           ANGELICA HAMMARSTRÖM WÅHLIN VAKNA VAKNA VAKNA !

                   


Kommentarer
Postat av: anne '

haha , jag är vaken nu :D håller på & fixar mig ;) <3

2010-10-08 @ 11:20:20
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0