I'm back ;)

Efter nästa nen vecka utan bloggande är jag nu tillbaka igen! Skönt! Har varit svårt att inte blogga.. Och nu riktigt kliar det i fingrarna och jag kan lova att jag längtat efter att få blogga varje dage senaste veckan. Men så har det inte blivit..
Har haft en hel del läxor och två stora prov denna vecka och har därför inte kunnat blogga för att jag behövt plugga. SUCK..!
Men nu är jag tillbaka! :D

Har nu suttit och snackat skit med Anne i tele och pluggat lite (det har som sagt varit väldigt mycket plugg den här veckan..) men snart börjar Kenza&Tyra Show som inte får missas;) Så ska sätta mig och kolla på det med en massa kladdkakssmet. MUMS! :D

Bild från helgen i dalarna hos moster (a)

Jag & Leo ♥


Igen:)


Skriver mer imorgon, och då kommer planer inför helgen också!

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0