Jag saknar mina vänner..,

Helt ärligt.. Jag saknar snart ihjäl mig efter mina älskade vänner..!

Fanny har jag inte träffat på 100 år. Och jag saknar den störtsköna bruden nåt så enormt !
Anne har jag inte träffat på en månad och jag saknar cheyen sjukt ! Men tror att jag ska ta och dra hit henne när hon kommer hem från Frankrike..;)
Sophie har jag inte träffat på 1000 år.. Men ska antagligen träffa henne om 2 veckor då vi firar vår 2-årsdag..! :) Jippie!
Gänget från skolan,! Asså det finns ingen här hemma som gör sjuka grejer.. Jag saknar er och allt sjukt vi gör tsm! Och dessutom. Karina har flyttat tillbaka till Tyskland under den här perioden då jag varit hemma och sjuk:( Karina. Jag kommer sakna dig enormt mycket !
Emma har jag inte träffat sen istiden:( EMMA CARLSSON! Om du ser det här ska du veta att om vi inte träffas snart kommer jag dö av saknaden!


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra :P

Hur mår du då? :)

2010-10-05 @ 10:27:32
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Fanny leo

Jag saknar dig sjukt älskling !

älskar dig !

2010-10-05 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0