jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks, för dig ska jag göra det tusen gånger om

*älskar låten*

Godmorgon sötisar!

Jag vill verkligen inte till skolan, jag vill egentligen bara vara hemma och ligga i min säng och sova! Nånsom förstår hur skönt det skulle vara?
Men nu är det ju så att Anne ska debattera idag och det får jag ju inte missa, och sen fyller min lillasyster år imorgon och jag måste fixa present..! Vad köper man till en 9-åring?! Nån som har förslag så skriv en kommentar:)

Nej, min mage skriker efter mat nu, tror att jag känner för mannagrynsgröt (a) Men jag orkar inte koka det.. JAG ÄR  LAT!

Dagens mysoutfit:

Leggins, Linne & Tjocktröja (a)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0