JAG VILL HA JUL !

Åh..! Jag längtar så fruktansvärt till julen!

Sitter och sjunger massa julsånger och kom med förslaget att jag och mamma skulle ställa oss och baka julgodis imorgon. Men det förslaget blev visst inte så värst populärt..?
Så mysigt med vinter och kallt och jul.. Julgran, pepparkakor, lussebullar och bara myys! VILL HA JUL NU !

Ska ju fira julen i sälen med min underbart härligt sköna släkt! Blir nog grymt. Är taggad som sjutton..! En hel vecka med mina små älsklingar.. I SJU DAGAR! Hur nice är inte det liksom?! :D
Märks det att jag älskar mina småkusiner mer än mest? Hehe.;)



PUSS !

Kommentarer
Postat av: anne.

jag blev fett taggad på julen när vi åt såna där mjuka pepparkakor hos dig :p <3

2010-10-14 @ 20:33:56
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0