Mina nio skolår

..En grymt stor uppsats i svenska.
Usch, uppsatser är inte sådär.. hmm.. trevliga?

Sitter nu och försöker komma ihåg vad som hände från förskolan till nian (nu) men vad hände i sexan mer än 50-talsfesten?
Och förskolan? Liksom vad hände där, förutom ett studiebesök på stadsbiblioteket är det helt svart..
2:an? I tvåan gjorde vi väl inget? Eller..? Har inget minne alls av 2:an.
Men det värsta är att.. VAD SKA JAG SKRIVA OM 8:AN?! 8:an -vi hade väl en klassfest eller så? Annars bestod allt mest av läxor, pluggande och ytterligare litefler läxor.. Jag kommer inte ihåg särskilt mycket om 8:an och det var bara förra året! Hjälp! Senilkärring här..! Men jag kommer ju ihåg femman hur bra som helt.. Nja, inte helt senil än så länge *puh*

S
ka i vilket fall sätta mig och börja skriva ett utkast av uppsatsen right now. Önska mig lycka till!;)


Kommentarer
Postat av: anne

& så säger hon att jag är senil :o xd <3

2010-10-13 @ 17:04:21
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0