Mot Bussen

Hejsan Sholahopp!

Om 1 minut ska jag gå till bussen och jag har bara börjat på min enorma skål med snabbmakaroner (den godaste och snabbaste lunchen i världen ;))
Ska sluka resten av makaronerna.. Och sen gå ner till bussen. Ska hämta min lillasyster från skolan så det blir att åka in till stan, hämta syster, åka hem igen.. onödigt? Oh ja! Men igår var jag tillräckligt pigg för att komma på förslaget att jag kunde hämta hem min syster.. Nu däremot längtar jag efter sängen..!


Dagens Outfit:
Jenasleggins - ??
Linne -Gina Tricot
Kofta - H&M

Jackfickan är laddad med 10 halstabletter och handsfree så bussresan kommer nog gå bra trots allt.. Däremot får nog busschauffören väcka mig när jag ska av..;)



KYSSAR'


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tjaa! allt bra ?

//liindblads

2010-10-05 @ 11:11:38
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: simone

snygg du är :d

2010-10-05 @ 12:11:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0