Mys!

Usch, känner mig så frusen..
Men nu är det underbara citrus teét fixat, den tjockaste filten framlagd och Biggles är påsatt! Bara ett varmt bad som fattas..! Om jag bara hade ett badkar!!
Men det blir en grymt mysig eftermiddag, med eller utan badkar, helt by myself. Men sånt kan ju vara mysigt också. Bara sitta och ta det lungt framför nån mysig film! Ska ju ta och vila upp mig riktigt ordentligt. Och egentligen också skriva på Mina nio skolår.. Får se hur det blir med det, men ska försöka hinna med även det! Kom på nu i skrivande stund att även engelska glosor behövs göras innan imorgon. SUCK..!

Jaja, blir nån timmes slappande framför tv:n innan skolarbetet och allvaret börjar ta form igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0