Nervös ?

Precis pluggat färdigt engelskan, inväntar nu mamma som ska stå vakt och se till så att jag inte fuskar.
 Engelskan :P


Imorgon bär det av till skolan! Gud vad jag längtar. Faktiskt. Ska bli skönt att träffa alla härligt sköna människor igen!
Men nu när jag tänker på att jag ska tillbaka till skolan igen så blir jag nervös? Det liksom pirrar i min mage.. Men på ett negativt sätt. Jag har blivit nervös för att komma tillbaka? Hmm.. Det måste ju bero på något annat.. Jo, nu vet jag! Jag kommer att se den personen, kanske till och med behöva se henne i ögonen. Om det är sant att hon sa det som jag har hört.. Då ligger bruden inte särskilt bra till. Men, ja, antagligen därför att jag blivit nervös, för att jag antagligen kommer behöva träffa en brud som jag verkligen inte vill träffa nu. En brud som har gjort tillräckligt.

Jaja, blir nog skitbra att komma tillbaka, trots att jag är lite nervös. (Gud. Känns som om jag ska börja i ny skola eller nåt..pga mina nervösa nerver. Men det är ju samma gamla vanliga skola som jag gått på sen första dagen i förskolan.) Men okej, det är inte skolan det beror på, nervositeten alltså, utan den ligger i tanken på att träffa Bruden.

Ska nog ta och hitta tillbaka till min underbara säng snart. Så att jag kommer upp ordentligt imorgon. 



PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0