Oops!

Skulle ju lägga in bilderna från helgen efter att jag käkat, MEN jag somnade? Och sov i några timmar. Men nu kommer bilderna iallafall:)

Paketöppnande på vägen! HAHA, i det rosa kuvertet, jag döör ! (fick en sjukt snygg ring också, lägger upp bild på den imorgon)


På vår 2 timmars långa promenad





Väl hemma hos mig igen kom vi på att vi skulle köra Twister & då kom lillebror & var med ett tag:)



Sen låg vi och tog en maaassa bilder, och ja.. Dom blev ju självklart snyggast;)


Och efter det blev det ännu värre. En tejprulle blev upphittad och vet ni hur kul man kan ha med tejp eller? Aldrig garvat så mycket..! (vi tog typ 500 bilder till, men oj oj oj, jag blir ju rädd när jag ser mig själv på dom bilderna?)

Tandbortsning;)




PUSS!

Kommentarer
Postat av: anne '

push - up , gumman , dt där kallar jag push - up xd <3

2010-10-26 @ 18:31:06
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0