Stress stress stress ..!

Hjälp vad jag är stressad!
Blev hemma från skolan idag, mådde piss men känner mig lite piggare nu iallafall.
Imorgon har jag biologi prov (och kanske tyska provet som skulle varit till idag?), mina nio skolår ska vara inlämmnat och en bokreccension..! Varför är jag så dålig på att planera?!
Så nu känner jag mig skitstressad över att jag måste hinna skriva färdigt svenska grejerna och plugga på biologin (tror jag skiter i tyskan och kör det efter lovet istället) OCH det ska hinna kalasas för Felicia också. Omg! Ska ta och lugna ner mig med en latte och sen börja någonstans..

Hittade en sjukt gammal bild fårn förra julen tror jag ? Gosh! Jag vill färga håret mörkare!




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0