Tandläkar'n

Godmorgon!

Precis hemkommen från tandläkaren nu.  

Var ju där för drygt en månad sen, remember?
Var i vilket fall ditkallad för en extraundersökning idag. Gick skit bra! Hade ju tolv hål när jag var där sist.. Alldeles för mycket godis och småätande, men jag gjorde som min tandläkare sa och har inte småätit nu på en månad. Så nu är både jag, mina tänder och min tandläkare glada! 

Min tandläkare la även på flour så nu känner jag mig extra fräsh! Men pga flouren får jag inte äta försen vid tolv. Jag som är SÅ hungrig!!

N
är jag var klar hos tandläkaren var det tänk att jag skulle ta bussen hem. Men den skulle inte gå först om 30 minuter. Men vem orkar sitta på en bänk i 30 minuter när det är 2 grader ute? Inte jag iallafall. Så istället tog jag den 40 minuter långa promenaden hem. Dumt jag vet. Men det var skönt att bara gå. Visserligen var det svinkallt ute men det var skönt i varje fall.


Ser ni att det fortfarande var frost ute ? ((;

PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0