"TiMMERFALL iGE N!"

Jag dör snart av trötthet!
Skolan idag var ganska chill ändå. Fysiken, elektriska stötar och grejer, sånt får en att skratta!;)
Berättade jag om att jag och min skjuts halkade med cykeln igår? Iaf, så ramlade vi ju av cykeln när den välte och jag slog i huvudet och svanskotan/röven. Det kändes av en aning idag. Hela min rygg/svanskota göra pissigt ont och  huvudet ska jag inte ens nämna.. AJ!
Jag & Anne satt på en bänk och så ramlar Anne av bänken och drar med mig ner på golvet..? Där blev man liggande de närmsta 10 minutrarna garvandes;)
Men slutade tidigare idag, halv tre istället för halv fyra.  Så drog på stan med Anne ett tag. Sen bussen hem med saknade Carlsson och Lina.
Vanligtvis så tar bussresan från stan till mig ungefär en halvtimme. Men denna buss som jag åkte med idag hade värsta felet få dörren typ? Så efter 40 minuter var vi inte ens halvvägs..! Men det kom en annan buss så att det gick lite snabbare att komma hem:)

Nu är mjukisarna  påsatta, kladdkakssmeten ska snart göras, kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Bara det att lärarna inte borde lägga på oss så mycket läxor så skulle allt varit perfekt. Känner mig egentligen skitstressad för alla läxor som jag har den här veckan..! Skönt med lov snart, det är mer än behövligt..


Nej nu säger min mage att den vill ha kladdkakssmet;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: anne

Vi är ju bäst :D <3



sv; köp såna då ? :p

2010-10-26 @ 20:15:27
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0