Vadå att vi är tvillingar ?

Igår blev det ingen utgång, ingen alkohol, ingenting sånt. Men kvällen blev grymt mysig iallafall.

Först drog jag hem till Anne där vi fixade oss lite snabbt sen stog vi på en busshållplats i 30 minute och taggade för att åka in till stan o festa. Men när vi kom in till stan mötte vi upp Karina och två snubbar som var helsjuka? (Och fett fula..!) Så när jag o Anne kommer gående  bredvid varandra så stirrar båda snubbarna på oss o sen säger den ena "Öh? Är ni tvillinga eller?" HAHA!
Efter någon timma åkte Karina hem och jag och Anne stötte på Jesper och Mattias(hette han så?) så vi var med dom resten av kvällen. Vi gick och käkade, satt på gatan och snackade haha. När det började regna satte vi oss på en buss till LO och så var vi där med dom.
Kvällen slutade med att jag o Anne, väldigt rädda, sprang till en lekpark och satt där. Efter ett tag kom Carro och vi satt och snackade massa skit.
Ja, det var kvällen och vi hade verkligen as mysigt :)

Glömde kameran hemma så det blev inga bilder..
Men ni får en gammal bild på mig och Anne:)

Ja, vad säger ni? Ser vi ut som tvillingar?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0