Vädret starkt ogillas!

Kommit hem från skolan nu:P
Mötte varken upp Sophie eller följde med Anne hem. Sophie får man inte tag på om man inte har pengar på mobilen, och Anne stack hem tidigare från skolan av helt förståeliga skäl;) Men vi tar't en annan gång!
Får ta och ringa Sophie ikväll också.. Måste ha tillbaks min handsfree känner jag nu efter en dag utan den. HAHA!

Fick skjuts av en klasskompis till Hemkunskapen, men det var is på vägen och cykeln välte med oss på. Aj min röv! Jag fick värsta chocken, jag satt där helt lugnt på pakethållaren i mina egna tankar och helt plötsligt sitter jag på marken på en isfläck och har fruktansvärt ont i bakdelen;) Aja.. På HK:n idag hade vi uppdelat. Killarna skulle göra mat och tjejerna skulle göra efterrätt. VAD GOTT DET BLEV! Grillspett & nån potatis och sen typ morotskaka. I'm lovin' it!

Men ska tydligen åka till biblioteket nu? Det har kommit en period just nu då jag tycker om att läsa. Något som aldrig skulle hända i sommras..


Vädret dissas starkt. Minusgrader, fuktigt, halt &med is på vägarna (min röv har redan tagit för mycket smällar av det..), och dessutom lerigt! Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0