"Vänta! Vi pluggar!?"

Ja, rubriken säger exakt vad jag och Anne har gjort på våra raster idag. Vi har gjort en massa grejer med partiet som skulle vara klart till igår men det blev lite problem med gruppen. Så jag och Anne skulle alltså redovisat om vårat egna parti idag. Och på våra raster idag har vi alltså suttit i allrummet i skolan på en bänk och pluggat häcken av oss. Vi vet nu också vad vårt parti heter -Livsdemokraterna. Vi står för livet;) Men sen, självklart, så redovisade vi inte idag utan ska göra det på torsdag.. Allt arbete på rasten i onödan.. Nu är det gjort iallafall! Skönt!

Skulle dragit till stan med Karina & Anne och köpt skor idag. Men sen behövde min syster nödvändigtvis komma hem med min hjälp, så det blev inget med det..:(
Inget ungdomsmöte ikväll heller.

Snart kommer farmor & farfar, därför jag inte får åka in ikväll. De stannar till söndag & dom har inte varit här på 2 år! Gosh!:O
Imorgon kommer Sophie och sover kvar till söndag. Vi ska fira vår 2-årsdag som var i söndags men då var ju jag i Dalarna så det firar nu i helgen :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0