Varm oboy är bra, Kall oboy är bättre men bäst av allt är om man tar bort O:et

Okej, lite planer för dagen nu då;)

Ska ta och göra mig en latte och sätta mig och plugga igen.. (har ni märkt vad mycket jag pluggar nuförtiden förresten?) Ska skriva lite saker i svenska, plugga på några ord och så har jsg även 2 glosförhör till att göra, så ska ta och öva lite på dom också.
Känns så skönt att ha något att göra och att jag inte kommer ligga efter i svenska, engelska, matte och kemi när jag kommer tillbaka till skolan (vilket förhoppningsvis blir på måndag eller tisdag:D)

Nån gång idag kommer Anne och sällskapar mig! (tid vet jag inte, det beror på ifall hon ska träffa sin pöjk eller inte)
Blir att mysa med henne och allt vad det innebär, typ snacka skit, kanske blir film o sånt, bara en typisk tjejdag liksom ! Och en sån dag har jag saknat sjukt, men nu kommer det en ! ;)




Kommentarer
Postat av: anne

jag är ju klart snyggast på översta bilden ;) <3

2010-10-07 @ 19:53:01
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0