UTKAST 12/10 -10: Vilken underbar dag !


Hejsan Sötaste Läsare !

Kom hem för en liten stund sen. Aldrig har jag trivts så mycket i skolan som jag gjort idag. Jag blev så himla glad över att träffa alla härliga människor igen så idag har jag varit helt speedad hela dagen och bara gått och skrattat!:D UNDERBART!
Blev en liten sväng in på donken efter skolan med mina kära vänner. Grymt trevligt!
Men efter en helspeedad dag är jag fruktansvärt trött..

Imorgon är det orienteringsdag. Men inte för mig blir 'ledig'. Eller ledig och ledig är det väl inte precis. Ska göra lite skolarbete hemma. Men sovmorgon blir det ju iallafall!:) NICE !


Anne på donken ;)


 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: anne

ojj , jag är ju riktigt snygg :o <3

2010-10-13 @ 17:02:46
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0