Allt om inget ;)

Hejsan alla söta därute ((:

Fortfarande sjuk, eller fortfarande kan man nog inte kalla det eftersom att jag blivit frisk två gånger men sen blivit sjuk under natten IGEN, Liksom febern har kommit tillbaka och huvudvärken också :(

Tror att mamma skulle ta o ringa Vårdcentralen från jobbet och försöka få en tid så att man blir av med det här nån gång!
Kanske är halsflus eller nåt liknande har mamma kommit på. Men får väl vänta o se helt enkelt.


Så fort jag är frisk så ska jag försöka mig på en ny design också, men nu ska jag sovaa.
Det är verkligen det bästa som finns (a) ;)




KYSSAR PÅ ER'  






(satt o kollade igenom gammla bilder igår o hittade denna, xd)

Lukas, Felicia & Jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0