Ändrade Planer..!

Ändade planer, sover hos mormor inatt iallafall..

Bara så att ni vet liksom ;)


Jag tycker om min mormor.. Hon är så himla lätt att snacka med.
Säger en kompis nånting om min mormor så säger dom inte 'Julia's mormor' eller 'din mormor' utan de blir oftast så att dom bara säger 'mormor'. Jag och Anne pratade om det idag.. 
Anne sa det att min mormor är ju som en mormor till alla liksom.
När det blir problem med killar så är det (förutom kompisarna) min mormor jag snackar med!
Jag & Mormor satt och käkade på IKEA för nån vecka sen, vi satt i ungefär en timme och snacka killar! Asså, jag och min mormor..!
Hon har liksom blivit som min andra mamma..
Med mormor snackar jag om allt som jag inte snackar med min mamma om. Mormor var min hjälte när jag var liten, det var henne jag såg upp till och det gör jag nu också, faktiskt.
Hon är den där personen som aldrig lämnar någon utanför  utan tar liksom med alla, antar att det är därav dom flesta utav mina kompisar kalla henne 'mormor'. Hon blir som allas mormor.
För mig är hon inte bara mormor, hon är en vän. En vän som alltid finns där för mig.
Den dagen hon inte finns mer kommer vara den sorgligaste dagen i mitt liv..

Så mormor, se till och lev tills du är åtminstone 100, då har vi iallafall nästan 40 år kvar!  ;)

Vet inte vad det var  jag ville komma med att skriva det här;) men
Jag älskar min Mormor!



Enda bilden jag hade som både jag o mormor var med på ;)
Vet btw inte varför jag se så himla borta ut? xd




KYSS'


Kommentarer
Postat av: anne

men din mormor är verkligen underbar ! <3

2010-09-13 @ 20:11:11
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0