Behöver skriva av mig lite..

Okej. Hur kunde du sjunka så lågt? Jag litade på dig. Jag gillade dig. Mycket. Väldigt mycket.
Om du nu hade bestämt dig för att göra såhär så hade du ju inte behövt visa så mycket känslor. Du behövde inte vara så känslosam.
När jag fick veta sanningen. Självklart blev jag enormt ledsen. Men mest av allt blev jag besviken. Riktigt besviken. Besviken på dig. Bara på dig.
Usch sånna som du borde inte få finnas. Ni bara sårar folk. Och gör folk fruktansvärt besvikna. Och ledsna.
Jag trodde verkligen inte det här om dig. Men ändå fattar jag inte varför jag inte förstod. Du gjorde ju så mycket som egentligen visade att du inte ville. Men å andra sidan så visade du för mycket känslor för att jag skulle förstå hur det egentligen var.


Nåt av det värsta som finns är att gråta över en kille. Varje gång lovar man sig själv att aldrig mer igen ska jag gråta över en kille. Men det går någon vecka. Kanske en månad. Sen sitter man där igen. Gråtandes över en kille som varit ett riktigt svin.
ALLA killar har något problem. Det finns inte ett ända undantag. Alla killar har något som inte är bra. Vissa har riktigt dåliga grejer, andra lite mindre dåliga.
Killar kanske tycker att tjejer är likadana. Alla tjejer har något problem. Tjejer är svin. Kanske. Kanske inte. Men jag är tjej för tillfället;) så därför skriver jag också ur vårat perspektiv.
Som sagt så är nåt av det värsta som finns att gråta över en kille. Men det absolut värsta är att somna gråtande över en kille.
Det finns antagligen någon som just nu läser det här som tänker 'Amen fy vad töntigt. Det finns mycket värre saker. Som svälten och krigen ute i världen. Det är värre!'
Nej, det är inte värre. Det är likadant. När vi gråter över en kille. Det är ett krig. Ett krig inuti oss. Vi säger strängt till oss själva att vi ska sluta gråta. Men snyftningarna och tårarna kommer bara fler & fler. Vi tänker 'Han är inte värd att gråta över. ...Men jag tycker ju om honom så mycket' Och så kommer tårarna igen.


Killar tänk er för! Tjejer har tendensen att aldrig glömma. Sårade du henne när ni var 13 så kommer hon ihåg det när hon är 78 och hon och hennes man firar deras 54:e bröllopsdag!


Kommentarer
Postat av: sofiiiie

Hejsan, allt bra? ^^

2010-09-25 @ 17:46:56
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0