Cola, Passionsfrukt & Drop

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej och hej ;)


Sitter och väntar tålmodigt på att mamma ska komma hem. Hon skulle ta och hoppa in på affären och köpa Cola o Passionsfrukt åt mig. Naaw :) Är verkligen grymt sugen på det nu!

(Btw så har min hals svullnat upp eller vad man ska kalla det. Jag är liksom tjock i halsen, vet ni vad/hur jag menar?
Iallafall så pga av det kan jag nästan inte äta så mycket. Om det blir värre måste jag åka in till Sjukhuset så att dom måste sätta in dropp. Usch, har typ fobi för dropp. Eller inte fobi men nåt som jag verkligen hatar är att behöva ha dropp. När jag senast var på sjukhuset fick jag dropp och gud..! Jag var inne för att jag hade så grymt ont i magen. Och alltså på skala 1-10 så gjorde magen ont så mycket som 11. .Men när läkarna satte in droppet (fick inte äta ifall jag skulle behöva opereras, därav droppet). Herregud. Jag fick ju ondare i handen än vad jag hade i magen! Shit. Så nu halsen måste du ta o lägga ner svullnaden så att jag kan äta. JAG VILL INTE HA DROPP!) Liksom intresseklubben kan ju anteckna ;)

 ♥KÄRLEK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0