Dagen ((:

Hejsan på er! :)

Idag kom den saknade lilla sjuklingen tillbaka till skolan ;)

Dagen har egentligen varit en ren plåga. Eller mitt huvud har gjort dagen till en ren plåga. Varje steg jag tagit idag så har det kommit stötar i huvudet.. Känns som om man står och dunkar huvudet i väggen.
Har ni känt så nån gång?

Hade skolval idag också. LO är ju ganska så engagerad i valet måste jag säga;) Vi skulle alltså rösta på det partiet vi tyckte om osv osv.. Var ungefär som ett riktigt val med valbås och sånt. För fyra år sen när jag gick i sexan tyckte jag att det var jättespännande att stå bakom dessa valbås och rösta. Men idag kände jag hur töntig jag måste varit i sexan.. Det var ju inget märkvärdigt med att stå bakom ett bås, stoppa i en papperslapp i ett kuvert och sen ge det till två personer som satt vid ett bord.. Ja, tur att man förändras på fyra år! ;)

Idag var det ju även torsdag, vilket betyder håltimme. Wihoo! Jag, Anne och Issa drog till XL grillen och käka pizza UNDERBART! Och sen drog vi vidare till Årstahallen för anne skulle ha tuggumi;)
Mycket skratt och mycket skrik och ja, mycket av allting egentligen!

När hålan var slut och lektionerna började igen gjorde mitt huvud sig påminnt genom att göra ännu ondare.. SUCK..!

Dagen blev  ju inte direkt bättre av att jag sen fick reda på att jag hade arbetstimme och alltså behövde stanna kvar exktra länge i skolan..


Jag o Issa :)


Vet att den bilden redan laddats upp men så får det bli.. Kommer nog upp en sumering av veckan i  bilder imorgon när jag kommer hem och får tag i mobilsladden ;)




KYSS'

Kommentarer
Postat av: Issa

Asså shit juliiia!! Du å Anne får sluta lägga ut failade bilder på mig!! -.-' ;o <33

2010-09-19 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0