..

Nu är det färdigpluggat!
Måste ju säga att jag är grymt stolt över att jag knappt andvände ordbok när jag skulle skriva ett brev på engelska ;) Men nu är det klart, blev väl kanske inte det bästa men är ändå nöjd :)


Angående hemligheten som jag, mormor & morfar gjorde i helgen, u know? ,Har ju helt glömt bort att berätta vad det var för nåt ;) Men nu kommer det.. Det blev ett dressing room! Nånting som jag velat ha sen jag var liten och såg på nån amerikansk film där dom hade en garderob som man kunde gå in i ! Men nu har jag ett likadant, visserligen en aning mindre men ändå ett dressingroom..!

 TACK MORMOR & MORFAR!! :D ♥

^^
Bilder kommer sen när min mobil börjar fungera igen..





Förresten, förlåt för grymt dålig uppdatering..
Min dator har ju gått sönder, (kanske inte skrev ut det här i bloggen, men så är läget) så nu andvänder jag mammas o pappas stenåldersdator som är olagligt seg och som stängs av hela tiden :o Fruktansvärt irriterande måste jag säga. Därför det inte blir så mycket uppdaterat..
Men jag lider med er ;) Jag måste ju ha nånstan att skriva alla konstiga saker som händer every day ;p







KYSSAR' ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0