FRISKUS


Ja, Scha Bloggen :D

Moster kom hit en stund och så sötaste Leo också förstås ;)

Drog till konsum en snabbis o köpte godis, nåt gott måste man ju ha när man är sjuk ;) Hehe,
Men börjar faktiskt bli lite bättre nu, varit ute ett tag o ja, man säger ju att man blir frisk av frisk luft.. Och jag kan faktiskt inget annat än att hålla med, efter att ha varit ute i typ en timme så känner jag mig nu skitfrisk! Aa, förutom förkylningen och ryggontet.. Men det ska väl snart släppa det också..

Däremot så blir det inget med kulturnatten imorgon för min del, buhuhu :( Men drar jag ut imorgon så kommer det sluta med att jag ligger hemma hela nästa vecka också.. Och det har jag verkligen inte lust med.. SUCK SUCK och återigen SUCK!
Har sett fram emot morgonnatten såhääär länge.. :( Men men, jag får helt enkelt ta o roa mig på annat sätt, typ sitta o dega framför tv:n, hehe ;)

Men nej, ska gå ner o ta nåt gött att äta nu, sen kanske det blir att dra ut igen och kolla lite på när grannarna o farsgubben bygger pumphus ;) Haha!




KYSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0