Fruktsoda is daah Shit!

Hello Världen! :D

Har haft en riktig gå-i-mys-kläder-och-bara-slappa-dag idag, Grymt Skönt måste jag säga!

Drog ner till konsum för en stund sen o det blev lite godis o läsk inhandlat.. som vanligt ;)
- men idag har jag en grymt bra anledning till varför jag käkar godis o dricker en 1.5 liters fruksodaflaska helt lonley.. DET ÄR TRÖSTÄTNING PÅ HÖGNIVÅ HEMMA HOS JULIA BERGQUIST IKVÄLL..! För kulturnatten.. buhuhu.. den kan man inte vara med på om man mår så mycket skit som mig.. BUHUHUHU!!
Ja
ja, nu är det fördigklagat för min del ;)

Mysig hemmakväll kan ju också vara helt okej.. Däremot så skulle det ju bli ännu mer okej om man hade nån bredvid sig hela kvällen.. Frivilliga sökes ;)


;)


Kommentarer
Postat av: anne

blev också hemma , har försökt få tag i dig ? :o <3

2010-09-11 @ 20:24:01
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0