Hemligheter :D

Har varit en fett seg dag idag. Drog ju till mormor och bara låg där o degade.. Kollade på massa gamla barnfilmer som jag alltid kollade på när jag var liten och var hos mormor.. :) Mys mys!

Drog sen hem till mig med mormor o morfar för att fixa ******* **** ! Och nu är det bara lite småfix kvar! :D


Ni får veta sen vad det är för nåt! ;) Faktiskt så är det så att det bara är jag, mina syskon o mormor&morfar som vet.. Inte ens morsan o farsan vet om grejjen :)

(Och till Sophie kan jag ju säga att det inte är att jag 'berättat' aa du fattar.. Tyvär :/ )

Men jaa, nu ska jag ner till mormor o fixa lite med det sista ;) Höhö! Nu blir ni nyfikna va? :P




KYSS'


Kommentarer
Postat av: lillasyster.

babeiees ..

du måste lyssan , och du måste berätta. ! innan han åker, ://

det kan bli mega problem också, helst ska dom ju träffa han innan han drar också ?

så snälla gummann, berätta nu !

och jag stöttar dej, ily ♥

2010-09-05 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0