Hemma från skolan

Hej på er underbara läsare!

Vad skulle jag gjort utan er? ;)

Varit i skolan idag som vanligt och även denna dag var riktigt chillegrill. Är det bara jag eller är 9:an mycket mer chill än dom andra årskurserna..? Hmm.. Vad tycker ni?


Slutade halv fyra idag, men stannade kvar i skolan en liten stund och väntade på Sara som slutade runt fyra. Riktigt bra faktiskt, hann gör iordning lite grann i mitt skåp under väntetiden så nu är det snyggt och prydligt därinne! Nu kanske jag för en gångs skull kan hitta mina böcker innan lektionerna ;)

Fysiken idag snackade vi om sköldpaddsungar som blev krossade av stenar. En illustration på att det gick snabbare och snabbare (tror jag det var) om man släpper en sten ifrån ett höghus.. Fysiken blir grymt roligt med en sån fysiklärare som min! :D

Hemma hos mormor nu då, ska ju bo här i en vecka, remember?
Så ska lär nog bli mjukisbyxor och plugg nu och resten av kvälla. ;)


Sara sötnosen ,gammal bild :P


(Glömde mobilsladden hemma, så kan inte ladda upp några bilder.. Och idag som jag varit såå flitig med kameran/mobilen SUCK..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0