*HOST*

Hej på er sötnosar! :)

Var ju så himla bestämd att jag skulle till skolan idag, orkar inte vara hemma eller komma efter mer.. Men jaa, klockan fem vaknade jag o mådde piss.. Somnade om tills mamma kom in vid halv sju och undrade varför hon inte hittade mig sittande vid spegeln och klaga över att jag inte får till håret ;) sanningen var ju det att jag inte kom ur sängen! To sick..!

Har bara legat framför tv:n och kollat på film.. Liksom, tv:n funkar inte (går bara kolla på film), min mobil är paj efter att lillebror kastade den i golvet tre gånger för att han blev arg?, och datorn är segare än nånsin och stängs dessutom av HELA TIDEN!
Så.. Precis varenda film i det här huset har jag sett typ tuusen gånger :o
Jag kan nästan lova att den här dan kommer sluta med att jag antingen sitter och pluggar arshlet av mig, eller att jag springer runt i hela huset och får panik för att jag inte har något att göra ;) That's me ;) Höhö, kanske inte riktigt men nära på ändå :)






KYSS'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0