I got so much love for you, darling

Scha Scha Bloggen :D

Skolan idag, precis som vanligt..

Men imorse fick jag skjuts in till skolan.. Fast det visste man ju inte i förväg så sjuk upp halv sex trots att jag kunde sovit en halvtimme till! Hade ju varit skönt. Men men, but stuff happens ;)

Blev en lugn och skön dag idag också, även det precis som vanligt..

Men idrotten var en ren plåga.. Är det nån som har en aning om hur kallt det är att spela baseball i shorts ute nu?


Men Anne vart har du tagit vägen, hun? ♥ Borta från skolan i två dagar.. Helt oacceptabelt..! (inte för att jag inte brukar vara det men..;))


Nej,´
nu kom morfar och lillasyster hit.. Ska väl gå o ta lite mat och äta med dom.


KYSS' (a)


Kommentarer
Postat av: anne

jag tog vägen i min säng där jag låg & läste hela dom här två dagarna :o har typ vart illamående som en gorilla & inte kunnat göra nåt för att jag haft så mkt huvudvärk, lär åka till läkaren för den snart :/ men kommer imorgon :D <3

2010-09-15 @ 19:25:29
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0