Jag är bäst på att hitta på bra rubriker..!

Inte bloggat på några dar..
Har blivit ännu sjukare nu än vad jag varit innan.. Bara legat i sängen och sovit hela dagarna.
Förra veckan skrev jag att jag knappt orkade gå upp för trappen, remember?
De två senaste dagarna har jag inte kommit upp ur sängen, inte orkat sätta mig upp.. Ingenting.

Är däremot lite piggare idag :) Så jag orkar sitta uppe iallafall.


På lördag dras det till Tyskland. Men jag hänger inte med. Det får helt enkelt bli så. Läkarna har sagt till mig att jag absolut inte får anstränga mig på minst en månad framöver. Anstränger jag mig kan det blir följdsjukdomar som hjärnhinneinflamation vilket iallafall låter farligt;) Och det är helt enkelt inte värt att åka och ha kul en vecka och sen kanske ligga med en inflamerad hjärna. Uh, scary stuff.

Men, eftersom att jag missar tysklandsresan har mamma lovat att hon o jag ska åka på kryssning över till Estland och gå och shoppa i Tallinn när jag blir frisk igen. Som plåster på såren liksom. Blir nog skitbra.


Så.. Tror att jag fick med allt;) För ni väntar duschen.



KYSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0