Jag Och Judith Bakar Världens Godaste Bullar Och Fabbe Är Inte Bäst!

Rubriken beskriver väldigt kortfattat om dagen ;) Eller snarare dagens höjdpunkt. -Bullabaket på Hemkunskapen! Man kan ju inget annat än att älska bullar!!

Hej förresten!

Dagen har varit riktigt chillegrill. Började med matte -och jag jobbade och pratade inte med nån under hela lektionen! Förvånade? Hmm.. Det borde ni vara! ;)
Dagen fortsatte med Kemi.. Ja, vad ska man säga om den. Annes och min labb blev väl inte den mest lyckade kan man nog säga.
Vi andvände nog 5 eller 6 st pappersformar när man (om man gjort rätt) bara behövde andvända EN! Men tillslut lyckades vi iallafall få fram rätt slutsats. Och det är ju den som räknas!

Dagens näst sista lektion (-er) var svenska. Och precis som med bullar så kan man ju inget annat än att älska svenska! Roligaste lektionerna ju!
Men vikarie.. Inte lika bra, men  Johannes Karlsson har alltid varit, är, och kommer alltid vara den skönaste vikarie man nånsin kan ha!! Så tur var det att vi fick han och inte Ankan..
Sista svenskan var däremot läslektion.. Fattar inte att jag lyckades låta mig övertalas av Anne till att läsa den mest äckligt vidriga boken i världshistorien! -Monster.

Jaja, hemkunskapen sen då.. Jag och Anne kom i tid, Wihoo!
Bakade som sagt bullar, mina och Judith's blev klart godast! Men förutom bullar skulle vi göra rotfruktsgratäng och faulukorv ?! Inte direkt det godaste jag ätit.. Uök!
Fabbe är inte bäst, för den titeln tillhör moi, haha!

På hemkunskapen:
Jag: Men Fabbe, det är bara att inse att jag är så himla mycket mer bäst i världen än du är!
Fabbe: Anne, vem är bäst?
Jag: Jag eller Fabbe?
Anne: Men Fabbe såklart!
Jag: VA?!


Ja, ibland räcker visst inte självförtroendet till riktigt så mycket som man önskar att det gjorde;) Hehe.

Sen blev det precis som vanligt, buss hem med Anne..
Träffa sötungen Lina på andra bussen (jag och anne åker ju bara första tillsammans ;)) Trevligt Trevligt..


*Blir inte att åka till mormor idag heller :( Jag älskar verkligen att vara hos min mormor.. Det är liksom som mitt andra hem.. Men men, åker nog dit imorgon istället, hoppas jag*



Karina & Anne


Jag & Issa


Issa & Anne    Sötnosar (a)


Judiths & mina bullar. Eftersom att vi är bäst på att baka så blev det
6 st stora bullar var! MUMS är det ända man kan säga :D


KYSSAR'


Kommentarer
Postat av: anne

hejj, jag har löshår & kysser en av mina underbara fruar - issa :D <3 xd

2010-09-13 @ 20:07:54
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0