Justin Bieber har blivit bra :o

När Justin Bieber var "ny" var jag en av de få tjejer som inte gillade han..

Liksom, han ser ju ut som 10 när han är 16? Inte världens snyggaste.. Och jag gjorde misstaget att jag trodde det var en tjej som sjöng när min kompis satte på en låt av han.. Hon ba: "Visst sjunger han den här låten bra?" Mitt svar: "Han? Det är väl en tjej?" "Öh, nej det är Justin Bieber"

Usch, jag starkt ogillade honom. Men efter det att min lillebror började knarka hans låtar och det var det ända av musik som hördes i vårat hus under en tid (och fortfarande också, däremot inte lika mycket) så gjorde jag upptäckten att Justin Bieber faktiskt är bra och sjunger riktigt sköna låtar ;)


Justin Bieber - Love Me



SÅ ALLA SOM INTE TYCKER ATT HAN ÄR BRA KAN TA SIG I RÖVEN, :O ;)





KYSS'


Kommentarer
Postat av: Lukas

han är inte bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11

1

!



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!1

2010-09-12 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0