KLLAAARRT :D

Nu är det klart! Hemligheten asså ;)  BLEV RIKTIGT BRA! :DD

Och vet ni vad? Ni får inte veta försen imorgon ;) Så att inte mamma kollar in här o ser vad det nu är som har hänt medans hon varit borta, höhö! :d
Hon får ju se 'grejjen' ikväll när hon kommer hem :D '
Blir najjs (a)


Sitter hos mormor & morfar i mjukiskläder och kan inte andas? Är sjuukt förkyld o typ ont i halsen.. Suck!

Men ja, får väl gå iaf.. (:

Imorgon är det skolfotografering.. Vet inte vad jag ska ha på mig? Anne, hjälp!


Jaa, vet inte vad jag ska säga mer..


Så jag säger hejdå för den här gången ;p


¨
Bild från i Sommras :) Haha, :d



KYSS'

Kommentarer
Postat av: Anne (;

ÄR DET FOTOGRAFERING IMORGON ?!!!! DU SKOJJAR ! :O JAG HAR IIIIIINGET ATT HA PÅ MIG ! RING MIG :O <3

2010-09-05 @ 19:19:38
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0