→ Movienight by myself ←

Hehe, kollade nyss den enorma posthögen som har bildats på köksbänken;) Såg att en film blivit hemskickad! -Familjen Jones den här gången. Passade ju helt perfekt eftersom att jag nu är trött på alla Barbiefilmer.. Finns liksom inga bra filmer i mitt hus som inte handlar om Barbie eller nåt sånt;)
I förra veckan kom det också en del filmer hemskickade. Så kvällen är laddad med filmer jag antingen inte sett över huvud taget eller som jag inte sett på länge.

Börjar med Familjen Jones, sen blir det nog 17 Again och efter det kanske Göta Kanal 3. Får väl hoppas att den har lite humor, Götakanal filmerna blir ju faktiskt bara sämre o sämre för varje film som görs. Får väl se om det blir nån annan film efter det. Men skriver kanske mer sen.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0