PLUGG PLUGG O PLUGG

Sjuk idag.. Men sitter ändå o pluggar, måste dra till skolan imorgon trots att jag inte är frisk..
Kom på idag att det är sjukt tråkigt att vara hemma..! Och det är farligt också, iaf för min del.. När jag har tråkigt äter jag, och jag har haft tråkigt HELA dagen idag.. Så fort jag är riktigt frisk måste det ut o springas för att få bort all mat o bullar jag ätit medans jag varit sjuk!!

Nu är det engelska glosorna som är färdigpluggade och nu är det bara ett 'brev' till vår lärare på engelska som ska göras :D Sen är man klar för idag :)



Nya favoritlåtarna som har knarkats sönder idag ;)


Lil Rain - Adore You


B.o.B ft. Eminem, Hayley Williams - Airplanes




  KYSS'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0