Positiva Dagen

Tjena Bloggen :D

Är på grymt bra humör idag. Febern har släppt! Jag är piggare. Himlen är blå. Och idag är det positiva dagen, visste ni det?;)

Ikväll ska mamma medela rektorn att jag inte följer med på språkresan. Men jag har vant mig vid den tanken och jag SKA åka dit senare i livet då jag inte riskerar att blir sjuk. Och den resan kommer bli rolig >Hallå, det är ju positiva dagen, här drar vi in på allt negativt!<

Ska plugga kemi idag. Prov på lördag. Och jag har bestämt mig för att inte kugga på det provet -här ska pluggas!


Nåt mer positivt som händer idag? Inte något som jag kan komma på just nu.. Men ja, var positiva idag och imorgon kör vi på negativa dagen? Haha. Nej, det är för.. negativt..?

Ey, man blir glad av att vara positiv! Har ni märkt det? :D


Ja, vi kör på positivt idag oc´h nu ska jag gå och plugga kemi!! Wihooo!;)
Tummen upp för det!

 

Kyss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0