Rubrik`?

Hallojsan!


Sjuk idag igen.. Men drar ner till Sophie iallafall, bruden är i Almunge idag och det händer itne ofta sen hon flyttade.. ;) Så då måste man ju passa på att träffa henne  nu när hon äntligen är här, right? :D


Juste imorse så ring´de Sophie mig och bah:

Sophie: Vet du nån familj som heter Backman och som går i Livets Ord?
Jag: Aa,
Sophie: Dom ska flytta in i vårt hus! 
Jag: Robert Backman? 
Sophie: Mamma! Heter han Robert Backman?
Sophies Mamma: Jaa, så var det han hette!
Jag: SOPHIE, DET ÄR MIN MATTE- & FYSIKLÄRARE!!  
Sophie: HAHA! Ni kommer säkert träffa på varandra på konsum och så har du åkt hem tidigare från skolan för du varit "sjuk" och så kommer han till konsum när du är där och han bah: "Är inte du sjuk?"
Jag: Ånej..!

Haha, så ja, min fysik- & matte lärare ska alltså flytta dit.. Till det Gula huset med brandstegar i Almunge.. Hoho.. JAG ÄR DÖD!, ;)


Aja, drar till syster nu :)




Sis, i love you ♥

 

 

KYSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0